گزارش سالانه نحوه هزینه کرد اعتبارات تحقیقاتی · بر اساس مصوبه بیست و یکمین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فنّاوری مورخ 30/03/1396؛ و با توجه به ضرورت پایش و ارزیابی نحوه هزینه کرد اعتبارات پژوهش و فناوری کشور، دستگاههای اجرایی موظف هستند سالانه گزارش نحوه هزینه کرد اعتبارات تحقیقاتی را به دبیرخانه شورای عالی ارائه کنند و دبیرخانه براساس اطلاعات دریافتی، گزارش جامع عملکرد اعتبارات تحقیقاتی را حداکثر تا شهریور ماه تهیه و به شورای عالی ارائه نماید. · نماینده دستگاه باید فایل اکسل گزارش گیری و راهنمای تکمیل را که در لینکهای زیر قرار دارد دانلود کرده و نسبت به تکمیل آن اقدام کند. · فایل اکسل گزارش عملکرد اعتبارات تحقیقاتی، پس از تکمیل به آدرس ایمیل ذیل ارسال گردد. 224@atf.gov.ir نمونه ای از نامه معرفی نماینده و نامه درخواست نماینده نیز در ادامه موجود میباشد. فایل اکسل راهنمای تکمیل نمونه نامه معرفی نماینده * درصورت مشکل با دریافت هر کدام از فایلها لطفا درخواست خود را به رایانامه info@atf.gov.ir ارسال فرمایید تا در اسرع وقت خدمتتان ارسال گردد.