اخبار

در دومین جلسه کمیسیون تخصصی آموزش شورای عالی عتف اعضای حقیقی کمیسیون مشخص گردیدند

در دومین جلسه کمیسیون تخصصی آموزش شورای عالی عتف اعضای حقیقی کمیسیون مشخص گردیدند

دومین جلسه کمیسیون تخصصی آموزش شورای عالی عتف برگزار و اعضای حقیقی کمیسیون از میان متقاضیان ثبت نام کننده در فراخوان  انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری، دومین جلسه کمیسیون تخصصی آموزش با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو کمیسیون برگزار و انتخابات اعضای حقیقی کمیسیون انجام شد. در این جلسه کارنامک علمی افرادی که با رعایت شیوه نامه فراخوان و انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون های تخصصی شورای عالی عتف در سایت فراخوان ثبت نام کرده بودند یا توسط مراکز علمی به دبیرخانه معرفی شده بودند توسط دبیرکمیسیون ارائه و اعضای حاضر در جلسه با در نظر گرفتن شاخص هایی نظیر سوابق علمی، پوشش تمامی حوزه های تخصصی و رشته ها ذیل کمیسیون، سوابق اجرایی افراد دارای صلاحیت را انتخاب کردند.

دکتر علی محبی مجموع افراد ثبت نام کننده و معرفی شده را 283 نفر اعلام کرد که از این میان 76 نفر دارای رتبه علمی استاد و 126 نفر دارای رتبه علمی دانشیار بودند.

اعضای حاضر در جلسه با رعایت شیوه نامه مصوب و با توجه به تعداد دستگاه های عضو 8 نفر را انتخاب کردند که اسامی منتخبین پس از تایید کمیسیون دائمی شورا با حکم دبیرکل شورا به عضویت کمیسیون درخواهند آمد.

 

۱۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۱۰۳